Met trots: onze kandidatenlijst GR2018

31 juli 2017

Het bestuur van de PvdA, afdeling Berg en Dal, presenteert met veel trots aan u de vastgestelde lijst met kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018! Het is een diverse lijst geworden, met een sterke combinatie van ervaren raadsleden en nieuw elan die allen unieke kwaliteiten, interesses en expertise inbrengen. Mensen die met heel veel enthousiasme (willen gaan) samenwerken met elkaar en vooral ook met u; de inwoners, ondernemers en organisaties in onze mooie gemeente Berg en Dal. Op naar maart 2018 met een mooie lijst PvdA 2.0!

Onze nummers 1 tot en met 20 *):

1. Lesley Albers
  2. Martijn Schmiermann
  3. Gerrie Eijkhout
  4. Monique Maarsseveen
  5. Henny van der Pol
  6. Rudi van Ewijk
  7. Daisy Menting
  8. Joep Arnts
  9. Liny Toenders
  10. Else Buter
  11. Thijs Kusters
  12. Marian Rikken-Buitelaar
  13. Will Wijnhoven
  14. Theo Jochoms
  15. Peter Leenders
  16. Sjaak Kamps
  17. Jan Meesters
  18. Thieu Hoeken
  19. Leidy van der Aalst

*) Erwin van Rens is naar een adres buiten onze gemeente verhuisd en moest daarom volgens de kieswet van de lijst.

Op nummer 1 staat Lesley Albers (v, 31), gevolgd door het zeer ervaren raadslid Martijn Schmiermann op nummer 2. De kandidaten worden gesteund door huidig fractievoorzitter Thieu Hoeken op  nr. 18 en als lijstduwer op nr. 19, oud-wethouder van de gemeente Ubbergen, Leidy van der Aalst. Nieuwe kandidaten op de lijst voor de PvdA Berg en Dal zijn onder meer: Gerrie Eijkhout (nr.3), Henny van der Pol (nr. 5), Daisy Menting (nr. 7) en Joep Arnts (nr. 8).

Binnenkort leest u meer over al onze kandidaten –  wie zijn zij en waarom willen zij zich inzetten voor de inwoners van onze gemeente? – op deze website!