Door Lesley Albers op 27 februari 2017

Artikel De Gelderlander 25-02-2017: “Inhaalslag maakt instellingen brandveilig”.

Op zaterdag 25 februari jl. stonden wij met een artikel in krant De Gelderlander. Dit naar aanleiding van een onderwerp waar wij ons veelvuldig mee hebben bezig gehouden, namelijk de brandveiligheid bij zorginstellingen. Na meerdere malen vragen stellen (zie: Van de fractie deel 9: Schriftelijke vragen Toezicht brandveiligheid en update Staatsbosbeheer ) aan het college van B&W is uiteindelijk de brandveiligheid in onze gemeente gelukkig opgepakt, met een zeer goed resultaat! Onze zorgen waren duidelijk niet voor niets: 67 zorggebouwen van de 92 voldeden niet aan de brandveiligheid. Lees hieronder het artikel terug. © De Gelderlander.