Door Lesley Albers op 27 februari 2017

Artikel De Gelderlander 25-02-2017: “Inhaalslag maakt instellingen brandveilig”.

Op zaterdag 25 februari jl. stonden wij met een artikel in krant De Gelderlander. Dit naar aanleiding van een onderwerp waar wij ons veelvuldig mee hebben bezig gehouden, namelijk de brandveiligheid bij zorginstellingen. Na meerdere malen vragen stellen (zie: Van de fractie deel 9: Schriftelijke vragen Toezicht brandveiligheid en update Staatsbosbeheer ) aan het college van B&W is uiteindelijk de brandveiligheid in onze gemeente gelukkig opgepakt, met een zeer goed resultaat! Onze zorgen waren duidelijk niet voor niets: 67 zorggebouwen van de 92 voldeden niet aan de brandveiligheid. Lees hieronder het artikel terug. © De Gelderlander.

Een eer en een uitdaging vind ik het: gekozen te zijn tot de nieuwe lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen 2018. Ik ben dankbaar voor het vertrouwen en trots op de mooie lijst met enthousiaste en kundige kandidaten waarmee ik mag samenwerken! Het belooft een spannende verkiezingstijd te worden en we hopen dat de inwoners van Berg