28 oktober 2014

In gesprek met Diederik Samsom?

Aanstaande zaterdag 1 november komt Diederik Samsom naar Millingen. Wij nodigen iedereen van de nieuwe gemeente uit om met hem in gesprek te gaan. Die vragen die je voor de televisie naar zijn hoofd slingert, kun je hem nu zelf stellen. Waar gaat het bijvoorbeeld heen in de zorg? En wat doet de PvdA voor werkzoekenden? Of welke vraag je dan ook maar mag hebben. Of misschien wil je hem wel vertellen over een eigen lokaal initiatief: kan Den Haag daar een bijdrage aan leveren? Wil je met de PvdA-leider in gesprek, dan kun je je aanmelden met het onderstaande formulier. Aanmelding is nodig om iedereen een kans te geven. Vervoer kan worden geregeld.

Uiteraard kun je ook altijd in gesprek met Thieu Hoeken, Martijn Schmiermann, Ton Haan, Lesley Albers, Rudi van Ewijk, Jan Luub of een van de andere gemeenteraadskandidaten van PvdA MUG. Op 25 oktober waren ze in Groesbeek, op 1 november zijn ze in Millingen en op 8 november trekken ze door de gemeente Ubbergen.

PvdA MUG is een lokale partij met leden uit alle dorpen van onze nieuwe gemeente. Al meer dan veertig jaar weten wij als sociaal-democraten wat er overal speelt. Doordat de PvdA ook een landelijke partij is, zijn er naast lokale wortels ook lijntjes met de landelijke politiek. Dat betekent niet dat zij bepalen wat PvdA MUG moet vinden en besluiten, maar dat de lokale politiek Den Haag aan hun jasje kan trekken als het ergens mis gaat. Precies wat jij kunt doen op 1 november bij Diederik Samsom. Iedereen doet mee!

[contact-form-7 id=”474″ title=”In gesprek met Diederik Samsom”]