Gisteren hebben we gestemd

Door Henny van der Pol op 22 maart 2018

Lesley schreef vannacht op Facebook: “Dat was ie dan. Helaas een zetel verloren. Bedankt voor degenen die op ons hebben gestemd! We gaan er wat van maken… wordt vervolgd…
Ik daar wil ik mij natuurlijk bij aansluiten.

Voorlopige uitslagen, bron NOS

Gisteravond was voor ieder van ons een grote teleurstelling. We hebben er met een kleine groep ontzettend veel tijd & energie in gestoken, we waren in de hele gemeente zichtbaar, veel publiciteit in de krant & zelfs bij Pauw op TV en dan toch slechts één zetel.

Maar goed, om met Herman van Veen te spreken: Opzij, opzij, opzij. Opzij, opzij, opzij… vallen, opstaan en weer doorgaan.

Vandaag begint de campagne voor de Gemeenteraadsverkiezingen van 2022.

Lesley: “Wij zijn en blijven een partij voor iedereen. Het is helaas niet gelukt om onze inwoners in de hele gemeente het gevoel te geven dat je niet per se op een partij hoeft te stemmen die haar naam verbindt aan een bepaalde dorpskern. En dat lokaal toch echt anders is dan de landelijke politiek. Dat is heel spijtig. Ik hoop dan ook van harte dat in onze hele gemeente onze leden en de mensen die ons gedachtegoed een warm hart toedragen weer opstaan.

We spreken elkaar snel, ergens in één van Berg en Dal haar mooie dorpskernen.

met vriendelijke groet,
namens de (steun)fractie en het bestuur van de afdeling

Henny van der Pol

Afdelingsvoorzitter