In memoriam Arno Sent

Door Thieu Hoeken op 9 december 2019

Op 8 december is Arno Sent overleden.

In memoriam
Door Thieu Hoeken

Onze partijgenoot Arno Sent is afgelopen weekend veel te jong, na een betrekkelijk kort maar heftig ziekbed overleden. Het bericht over zijn ziekte viel afgelopen zomer ongeveer samen met zijn verhuizing van Spijk naar Millingen aan de Rijn.

We kenden Arno al vanwege zijn werk voor de PvdA in het gewest en zijn deelname aan één van onze PvdA/SPD Europareizen. Ons welkomstbezoek aan hem in onze afdeling viel daarom helaas samen met, wat later bleek, een definitief afscheid. Graag hadden we nog jaren met Arno samengewerkt in onze afdeling en gemeente aan de realisatie van zijn en onze gemeenschappelijke idealen. Precies zoals hij dat decennialang zo karakteristiek gedaan had in Doesburg, Rheden en Rijnwaarden. Hij zou een welkome aanwinst voor onze afdeling zijn geweest, dat is zeker.

Het heeft helaas niet zo mogen zijn.

Wij wensen Erna, Esther-Mirjam en al zijn verdere familie en vrienden sterkte bij het verwerken van het gemis aan deze markante echtgenoot, (schoon)vader, opa en sociaaldemocraat.

Namens de fractie en het bestuur
Partij van de Arbeid
afdeling Berg en Dal

Thieu Hoeken.