Kerst en Nieuwjaarswens

Door Henny van der Pol op 23 december 2018

PvdA-Berg en Dal wenst iedereen geweldige feestdagen.

Het afgelopen jaar begon met een twee-mans fractie. Na de gemeenteraadsverkiezingen was er slechts plaats voor één PvdA-zetel in de Raad. Lesley heeft deze rol met overtuiging vervuld, door tijdens vergaderingen en daarnaast ook in collegevragen regelmatig het sociaaldemocratische geluid te laten horen over o.a. (excessief) drugsgebruik, centrumplan Groesbeek, routevervoer door Avan, onze zorg om de zorg etc.

(steun)fractie PvdA-Berg en Dal

Daarbij ondersteund door Martijn en Jan in de Carrousel en de overige leden van het Fractieoverleg, waarvoor dank.

Vanuit het Bestuur zijn we regelmatig in overleg met PvdA-Nijmegen, SPD-Kleve en SPD-Kranenburg. Denk daarbij aan de grensoverschrijdende conferentie over de mogelijke reactivering van de railverbinding Nijmegen-Kleve, maar ook aan de luchtverontreiniging op de Waal. Voor het komend jaar hebben we plannen voor thema-avonden, daarover binnenkort meer.

Hou voor informatie onze website, facebook en twitter in de gaten a.u.b.

Weet ons te vinden voor vragen en opmerkingen.
Goed voornemen voor het nieuwe jaar: wordt (nog) meer betrokken => er is nog steeds een vacature.

Voor nu, nogmaals geweldige feestdagen en een mooi 2019 gewenst.

met vriendelijke groet,
namens de (steun)fractie en het bestuur van de afdeling

Lesley Albers, Fractievoorzitter
Henny van der Pol, Afdelingsvoorzitter