Op campagne in Groesbeek, De Horst en Breedeweg

Door Martijn Schmiermann op 27 februari 2018

3 maart op campagne in Groesbeek, De Horst en Breedeweg

Op zaterdag 3 maart zal het PvdA campagne-team in Groesbeek, De Horst en Breedeweg in gesprek gaan over onderwerpen waar U als bewoner graag onze aandacht voor wilt vragen.

Martijn en Gerrie “zien aechte Gruusbèkse”

We beginnen onze dag om 10:30 op De Horst, rond 12:00 uur zijn we in de Buurtmarkt op Breedeweg en we sluiten deze dag af in Groesbeek-Zuid.

Onderwerpen waar we over willen praten zijn o.a. hoe kunnen we wijk- en dorpsraden beter bij het beleid van de gemeente betrekken. Natuurlijk onze sociale agenda, waarbij het gaat over werk, meerwerk, maatwerk: investeren in werkgelegenheid. Inzetten op armoedebestrijding en goede schuldhulpverlening. Investeren in jeugdzorg. Extra aandacht voor mantelzorgers. Jaarlijkse Sociale Innovatieprijs van €15.000,- voor vernieuwende initiatieven et cetera et cetera.

Meer specifiek voor Groesbeek onze ideeēn voor een bruisend autoluw centrum met een trammetje wat tussen Nijmegen en Kleef gaat rijden.

Lokaal & Sociaal – Ja, Zeker !

Martijn Schmiermann

Mijn naam is Martijn Schmiermann (1974), ik woon aan de Kloosterstraat, in het centrum van Groesbeek. Ik ben getrouwd met Natascha en heb twee kinderen van op het ogenblik 10 en 8 jaar. Sinds 12 jaar zit ik in de gemeenteraad van Berg en Dal. Voorheen was ik daarnaast fractievoorzitter van de PvdA Groesbeek. Ik

Meer over Martijn Schmiermann