Op campagne in Groesbeek, De Horst en Breedeweg

Door Martijn Schmiermann op 27 februari 2018

3 maart op campagne in Groesbeek, De Horst en Breedeweg

Op zaterdag 3 maart zal het PvdA campagne-team in Groesbeek, De Horst en Breedeweg in gesprek gaan over onderwerpen waar U als bewoner graag onze aandacht voor wilt vragen.

Martijn en Gerrie “zien aechte Gruusbèkse”

We beginnen onze dag om 10:30 op De Horst, rond 12:00 uur zijn we in de Buurtmarkt op Breedeweg en we sluiten deze dag af in Groesbeek-Zuid.

Onderwerpen waar we over willen praten zijn o.a. hoe kunnen we wijk- en dorpsraden beter bij het beleid van de gemeente betrekken. Natuurlijk onze sociale agenda, waarbij het gaat over werk, meerwerk, maatwerk: investeren in werkgelegenheid. Inzetten op armoedebestrijding en goede schuldhulpverlening. Investeren in jeugdzorg. Extra aandacht voor mantelzorgers. Jaarlijkse Sociale Innovatieprijs van €15.000,- voor vernieuwende initiatieven et cetera et cetera.

Meer specifiek voor Groesbeek onze ideeēn voor een bruisend autoluw centrum met een trammetje wat tussen Nijmegen en Kleef gaat rijden.

Lokaal & Sociaal – Ja, Zeker !

Martijn Schmiermann

Mijn naam is Martijn Schmiermann (1974), ik woon aan de Kloosterstraat, in het centrum van Groesbeek. Ik ben getrouwd met Natascha en heb twee kinderen; Jos en Lotte. De afgelopen jaren was ik carrousellid in de gemeente Bergendal; daarvoor was ik zo’n 12 jaar gemeenteraadslid en een periode fractievoorzitter. Momenteel ben ik bestuurslid van de

Meer over Martijn Schmiermann

Waar ben je naar op zoek?