Vrede van Nijmegenpenning voor Frans Timmermans (PvdA)

14 mei 2022

Uitnodiging om dinsdag 9 mei 2023 in Nijmegen sociaal, democratisch en duurzaam links te bemoedigen

Donderdag 12 mei 2022 – drie dagen na de succesvolle 9e grensoverschrijdende DAG VAN EUROPA in Kleve – ontving de 1e vicevoorzitter van de Europese Commissie Frans Timmerman (PvdA) in de Vereeniging in Nijmegen de Vrede van Nijmegenpenning. De Geschaftsführer van het Grensoverschrijdend overleg sociaaldemocraten regio Nijmegen-Kleve, greep op verzoek van de vier afdelingsvoorzitters, de kans om Frans Timmermans uit te nodigen voor een toekomstgerichte toespraak op de 10e grensoverschrijdende DAG VAN EUROPA dinsdag 9 mei 2023 in Nijmegen.

Van harte gefeliciteerd met de toekenning van de Vrede van Nijmegenpenning

Van harte gefeliciteerd met de toekenning van de Vrede van Nijmegenpenning……, maar mag ik u aanspreken?” Ja natuurlijk zei Frans Timmermans. Willem van het Hekke overhandigde een envelop met krantenknipsels over de succesvolle 9e DAG VAN EUROPA in 2022 in Kleve en nodigde Frans Timmermans uit om op dinsdag 9 mei 2023 in Nijmegen de EUROPEESE TOEKOMSTTOESPRAAK te houden!

De uitnodiging werd direct gesteund door de Rector Magnificus van de Radboud Universiteit, de heer Han van Krieken (rechts op de foto). Frans Timmerman kon deze uitnodiging natuurlijk niet direct toezeggen. “Feliciteer Wiel Lenders van mij met de Erespeld, en ik kom terug op deze uitnodiging.